Zaplanowanie i organizacja ślubu i wesela to wielkie wydarzenie składające się z wielu małych elementów. Zrobienie dobrze zrozumiałego i szczegółowego planu z pewnością może zorganizować dzień, który na długo pozostanie w pamięci każdego. Pojawia się jednak pytanie, jak zaplanować ślub i wesele, by o niczym nie zapomnieć? Z pomocą przyjść mogą planery ślubne, które zawierają listy, kalendarze datowniki, które pomagają zorganizować wszystko w taki sposób, by całość była gotowa na ten wyjątkowy dzień, a czas planowania był dla przyszłej Pary Młodej czystą przyjemnością. Przekonaj się, czy warto kupić planer ślubny, a także jakie są jego największe zalety.

Lista gości Pana Młodego i Panny Młodej

Lista gości, to pierwsze, co musi ustalić Para Młoda. W planerach ślubnych bardzo często znajdują się listy gości stworzone dla niego dla niej. Ostateczna lista gości dostępna jest nieco dalej. Dzięki temu przyszły Pan Młody, może wraz ze swoją rodziną ustalić kogo warto zaprosić na wesele. Tak samo postąpi Panna Młoda, a następnie wspólnie przeanalizują swoje listy i wybiorą najważniejsze dla siebie osoby, które muszą pojawić się na ich weselu. Na podstawie listy gości można określić, ile osób będzie na weselu, ile trzeba wydrukować zaproszeń, a także dla kogo je stworzyć.

Datownik – najważniejsze daty zawsze na widoku

W planerze ślubnym znajduje się datownik, w którym zapisuje się najważniejsze daty i spotkania. Dzięki temu wszystkie spotkania będą organizowane w dogodnych terminach, a co więcej przyszli małżonkowi mogą mieć pewność, że o nich nie zapomną. Dodatkowo w planerach znajduje się kalendarz ostatnich dni przed ślubem. W tym miejscu należy wpisać, o czym nie można zapomnieć, co należy w tych ostatnich dniach zrobić. Dzięki temu tydzień przed ślubem będziecie mieli rozpisane w jednym miejscu wszystkie rzeczy, które macie do zrobienia w poszczególne dni. To z pewnością ułatwi wam zapamiętanie wszystkiego.

Budżet – czyli kontrola wszystkich wydatków

Jest wiele par, które nie prowadzą budżetu ślubnego, przez co wydają znacznie więcej, niż zamierzali i oczekiwali. W planerach ślubnych znajduje się miejsce na budżet, gdzie trzeba wpisać kwotę, którą Para Młoda chce wydać na ślub i wesele. W kolejnych rubrykach wpisuje się wszystkie koszty, czyli:

  • Koszty związane z fotografem,
  • Kamerzysta,
  • Zespół,
  • Dekoracje na salę i do kościoła,
  • Ubrania dla Młodych,
  • Jedzenie i napoje,
  • Atrakcje na wesele,
  • Samochód,
  • Uroczystość zaślubin – Ksiądz lub Urząd Stanu Cywilnego

W ten sposób będziecie wiedzieli, ile wydaliście i ile pozostało wam do wydania. Widząc cały czas kwotę, którą chcecie przeznaczyć na ślub i wesele, wasze wydatki będą bardziej przemyślane. Dzięki temu zmniejsza się ryzyko, że ostatecznie przekroczycie budżet.

Jak się okazuje planer ślubny to jeden ze sposobów na szybką, prostą i pewną organizację ślubu i wesela. W tego rodzaju dodatkach znajduje się wiele porad i pomysłów na to, jak ułatwić organizację wesela, a także podpowiedzi, w którym momencie najlepiej zamówić fotografa, kamerzystę i wiele innych.

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *